Τι γίνεται αν ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση σας

Τι γίνεται αν ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση σας;

Τι γίνεται αν ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση σας; Τι προβλέπει ο Κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σε περίπτωση που ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση σας;

Ο σχετικός Κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ισχύει για επιβάτες είτε που αναχωρούν από αεροδρόμιο στο έδαφος Κράτους Μέλους ή από αεροδρόμιο στο έδαφος Τρίτης Χώρας με προορισμό, όμως, αεροδρόμιο στο έδαφος Κράτους Μέλους και εφόσον η πτήση πραγματοποιείται με κοινοτικό αερομεταφορέα.

Σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης, οι επιβάτες επιλέγουν μεταξύ:

α) της εναλλακτικής μεταφοράς τους, υπό συγκρίσιμες συνθήκες, στον τελικό τους προορισμό ή β) της μεταφοράς τους, υπό συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς, στον τελικό τους προορισμό άλλη μέρα που τους εξυπηρετεί εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων ή γ) της επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου τους και, εάν συντρέχει η περίπτωση, πτήσης επιστροφής στο αρχικό σημείο αναχώρησης.

Η επιστροφή του αντιτίμου γίνεται για το μέρος του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκε καθώς και για τα μέρη του ταξιδιού που πραγματοποιήθηκαν εφόσον η πτήση δεν εξυπηρετεί πλέον κανένα σκοπό σε σχέση με το αρχικό ταξιδιωτικό σχέδιο.

Επιπλέον, οι επιβάτες της ακυρωθείσας πτήσης δικαιούνται αναψυκτικά, επικοινωνία, διατροφή, διανυκτέρευση και μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος. Οι επιβάτες δικαιούνται όλα τα παραπάνω, ανεξάρτητα από το λόγο ακύρωσης της πτήσης.

Τέλος, ο επιβάτης λαμβάνει αποζημίωση ύψους:

250 ευρώ για όλες τις πτήσεις έως και 1500 χιλιομέτρων.

400 ευρώ για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1500 χιλιομέτρων και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χιλιομέτρων.

600 ευρώ για όλες τις άλλες πτήσεις.

Η παραπάνω αποζημίωση δεν πληρώνεται στους επιβάτες της ακυρωθείσας πτήσης, όταν ο επιβάτης ενημερωθεί και του προσφερθεί εναλλακτική μεταφορά εντός ορισμένων χρονικών προθεσμιών ή η πτήση ακυρώνεται λόγω εκτάκτων περιστάσεων που δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και εάν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.

Σε περίπτωση καθυστέρησης μιας πτήσης, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες αναψυκτικά, επικοινωνία, γεύματα, διανυκτέρευση και μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ανάλογα το χρόνο καθυστέρησης).

Όταν η καθυστέρηση είναι τουλάχιστον πέντε ώρες, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν να λάβουν το αντίτιμο του εισιτηρίου τους και να μην ταξιδέψουν με την πτήση.

Οι επιβάτες μιας πτήσης που φθάνει στον τελικό της προορισμό με καθυστέρηση τουλάχιστο τρεις ώρες, μπορούν να λάβουν αποζημίωση όπως οι επιβάτες μιας ακυρωθείσας πτήσης εκτός εάν η καθυστέρηση προκλήθηκε από έκτακτες περιστάσεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και εάν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα από τον αερομεταφορέα.

Οι πτήσεις καθυστερούν συχνά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να το αποδεχτείτε…

Απαιτήστε αποζημίωση για την καθυστέρηση ή την ακύρωση της πτήσης σας, μάθετε περισσότερα με την βοήθεια της Airhelp

Οι πτήσεις καθυστερούν συχνά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να το αποδεχτείτε. Ίσως έχετε δικαίωμα να λάβετε αποζημίωση έως 600 € εάν η πτήση σας καθυστέρησε, ακυρώθηκε ή υπερκρατήθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.

Απαιτήστε αποζημίωση για την καθυστέρηση ή την ακύρωση της πτήσης σας, μάθετε περισσότερα με την βοήθεια της Airhelp

Οι πτήσεις με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις

main photo credits: kasto @123rf.com

Related Posts

Πόσοι Έλληνες φλερτάρουν στο ίντερνετ
Πόσοι Έλληνες φλερτάρουν στο ίντερνετ;
Εξελίσσεται το φλερτ στο γραφείο σε σεξ
Εξελίσσεται το φλερτ στο γραφείο σε σεξ;
5 λόγοι για τους οποίους είσαι καλύτερος
5 λόγοι για τους οποίους είσαι καλύτερος
Μια άσχημη αλήθεια για το online dating
Μια άσχημη αλήθεια για το online dating
Αρέσει σε %d bloggers: