Η Κρήτη μέσα από ένα Huawei Mate20 Pro: Μαγευτικές οι photos από τα Χανιά στην καμπάνια ΕΟΤ- Huawei για την αθέατη πλευρά της Ελλάδας

Με πάνω από 500 φωτογραφίες έκλεισε η φωτογραφική βόλτα των instagramers σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Να θυμίσουμε ότι οι 20 χρήστες του instagram που είχαν επιλεχθεί από την Huawei Greece είχαν ως όπλο τους, πέρα βέβαια από το μεράκι τους και την αγάπη τους για την φωτογραφία βέβαια, και από ένα Huawei Mate20 Pro.

Στόχος τους ήταν να καταγράψουν την αθέατη ομορφιά της Ελλάδας μέσα στο ολοκαίνουριο smartphone της Huawei.

Μέσα από τη δράση Unseen Greece by 20 Mates το νέο Ηuawei Mate20 Pro ταξίδεψε με τα χέρια 20 Ελλήνων instagrammers σε ολόκληρη την χώρα και αποκάλυψε μέσα από την τριπλή κάμερα Leica με το νέο υπερευρυγώνιο φακό και τη δύναμη της διπλής τεχνητής νοημοσύνης, την πανέμορφη πλευρά της Ελλάδας.

Το ταξίδι του Huawei Mate20 Pro πέρασε από τους πιο εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, όπως τη Σαντορίνη, τα Ζαγοροχώρια, τη Μάνη, τα Μετέωρα, την Ύδρα, τα Χανιά, τον Όλυμπο και τη Χαλκιδικήαλλά και τα αστικά τοπία της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και άλλων πόλεων (αναλυτικά οι προορισμοί στον σύνδεσμο).

Σ’ αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι η δράση έτρεξε με την υποστήριξη του ΕΟΤ. Έτσι λοιπόν το φωτογραφικό υλικό που παραδόθηκε από την πλευρά της Huawei προς τον ΕΟΤ, αναμένεται να αξιοποιηθεί ως υλικό για τις social media καμπάνιες που τρέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ενώ μέρος αυτών θα κάνει ντεμπούτο στην μεγάλη τουριστική έκθεση ΙΤΒ-BERLIN, η οποία θα διεξαχθεί από τις 6 έως και τις 10 Μαρτίου 2019, στο Βερολίνο.

Όπως σημείωσε ο Χαράλαμπος Καρίμαλης, Πρόεδρος του EΟΤ: «Ευχαριστούμε θερμά την Huawei που με τις 500 φωτογραφίες του Unseen Greece ενισχύει σημαντικά την στρατηγική “Greece 365” την οποία έχουμε επιλέξει για την προβολή της πατρίδας μας τα τελευταία χρόνια. Στόχος του ΕΟΤ είναι να προχωρήσει πέρα από τις παραδοσιακές απεικονίσεις και να αναδείξει τις πλούσιες, μοναδικές και γνήσιες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της».

Από την πλευρά της Huawei, το υλικό παρέδωσαν στον κ. Καρίμαλη η Αναστασία Καραμπουρνιώτη, Marketing Manager, και ο Πέτρος Δρακόπουλος, Senior Marketing Manager και της Huawei, ο οποίος υπογράμμισε: «Αποτελεί τιμή για εμάς στην Huawei Greece να συνδεθούμε τόσο στενά και ουσιαστικά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Μέσω του Unseen Greece, αξιοποιήσαμε τις πραγματικά συγκλονιστικές φωτογραφικές δυνατότητες του Huawei Mate 20 Pro για να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που θα κάνει τους Έλληνες περήφανους για την ομορφιά του τόπου τους. Χαιρόμαστε πολύ που οι φωτογραφίες αυτές, μέσω της παρουσίας τους στα περίπτερα του ΕΟΤ στις κατά τόπους εκθέσεις, θα αναδείξουν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας και θα προσελκύσουν επισκέπτες να την ανακαλύψουν και οι ίδιοι από κοντά».

Εντυπωσιακό ήταν άλλωστε και το γεγονός ότι ενώ αρχικά υπήρχε πρόβλεψη για παράδοση 200 φωτογραφιών τελικά το φωτογραφικό υλικό που ξεχώρισε η Huawei και παρέδωσε στον ΕΟΤ έφτασε τις 500 φωτογραφίες!!!

Η Κρήτη μέσα από ένα Huawei Mate20 Pro

Όσο για το υλικό που τραβήχτηκε στην Κρήτη (δείτε το στον σύνδεσμο) και συγκεκριμένα στα Χανιάη λέξη “μαγευτικό” είναι ο ελάχιστος ίσως χαρακτηρισμός που μπορεί να το περιγράψει…

Στην συνέχεια μπορείτε να δείτε και να κρίνετε και μόνοι σας…

Ο ΕΟΤ επιστρατεύει Huawei και Instagram

photos: unseengreece.com

Related Posts

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Αυξάνεται η αισιοδοξία των πολιτών
Αυξάνεται η αισιοδοξία των πολιτών
Οι φόροι μας πιάνουν τόπο
Οι φόροι μας πιάνουν τόπο;
Αρέσει σε %d bloggers: