Πιο αυστηρή η πολιτική διαφήμιση στο Facebook

Πιο αυστηρή η πολιτική διαφήμιση στο Facebook

Πιο αυστηρή η πολιτική διαφήμιση στο Facebook: Αυστηρότερους κανόνες βάζει το Facebook στην πολιτική διαφήμιση ενόψει των Ευρωεκλογών

Περιορισμούς στις διαφημίσεις πριν από τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε ότι θα επιβάλει το Facebook σε μια προσπάθεια αποκλεισμού ξένης ανάμειξης.

«Για να προληφθεί μια κατάχρηση και ανάμειξη, όλοι οι διαφημιστές στην ΕΕ θα πρέπει να λάβουν άδεια στη χώρα τους για να δημοσιεύουν διαφημίσεις σχετικά με τις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο», δήλωσε ο διευθυντής του Facebook Ρίτσαρντ Άλεν σε ανάρτησή του σε ιστολόγιο.

Το μεγάλο αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ελπίζει ότι οι επιπρόσθετοι έλεγχοι στην ταυτότητα και την τοποθεσία θα λειτουργήσουν ως «πραγματικός φραγμός σε οποιονδήποτε έξωθεν μιας χώρας πιστεύει ότι θα χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις μας για να αναμειχθεί σε μια εκλογική διαδικασία», σημείωσε ο Άλεν.

Παρόμοια μέτρα τέθηκαν σε ισχύ τους τελευταίους μήνες για τις εκλογές στην Ινδονησία και τον Καναδά. Οι Ευρωεκλογές θα διεξαχθούν από τις 23 ως τις 26 Μαΐου.

Οι περιορισμοί αυτοί ισχύουν για το περιεχόμενο προεκλογικών εκστρατειών πολιτικών ή πολιτικών κομμάτων, όπως και για τις διαφημίσεις που έχουν στόχο να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τους ψηφοφόρους να ψηφίσουν.

Οι νέοι κανόνες έχουν επίσης στόχο να προωθήσουν την διαφάνεια, καθώς αξιώνουν από οποιονδήποτε διαφημιστή προωθεί πολιτικό περιεχόμενο να αποκαλύπτει την ταυτότητά του ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην πληροφορία αυτή πατώντας πάνω στην ένδειξη: «πληρωμένη καταχώριση από».

Τα στοιχεία από τις διαφημίσεις αυτού του είδους θα αποθηκεύονται σε μια προσβάσιμη για 7 χρόνια από το κοινό βιβλιοθήκη στο Ίντερνετ.

Βέβαια, αυτοί οι περιορισμοί, αν και φαίνεται να “ελέγχουν” κατά κάποιο τρόπο τις… φυτευτές διαφημιστικές καταχωρήσεις και τα fake news από τρίτους (πχ Ρώσους) με σκοπό την προπαγάνδα, ωστόσο, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της διαπλοκής ανάμεσα σε ΜΜΕ και πολιτικά κόμματα – πρόσωπα…

Και φυσικά δεν μπορούν να βρουν την διαδρομή του χρήματος, δηλαδή πως κατέληξε το προς διαφήμιση ποσό στο πολιτικό πρόσωπο – κόμμα που καταχωρεί μια διαφήμιση στο Facebook…

Στην κορυφή πλέον η διαδικτυακή διαφήμιση

Advertisements

Related Posts

Ζημιές για την Airbus το 2019
Ζημιές για την Airbus το 2019
Νέο χαράτσι από τις ΗΠΑ στην Airbus
Νέο χαράτσι από τις ΗΠΑ στην Airbus
Το έξυπνο δαχτυλίδι για pc και κάρτες
Το έξυπνο δαχτυλίδι για pc και κάρτες
Το δαχτυλίδι που σώζει ζωές
Το δαχτυλίδι που σώζει ζωές
Αρέσει σε %d bloggers: