Λίγο μετά την εξαγορά της Ducati… η Audi κάνει επίδειξη δύναμης σε  2 τροχούς!!!

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η Audi εξαγόρασε την Ducati (και τα χρέη της), και το γερμανικό εργοστάσιο δεν άργησε να κάνει επίδειξη “δύναμης” στους δύο τροχούς, παρουσιάζοντας ένα…. ποδήλατο!

…Αλλά τι ποδήλατο!

Με ανθρακονήματα στον σκελετό και στις ζάντες των 26 ιντσών  (αν και με συνολικό βάρος στα 21 κιλά-λογικό με όλα αυτά που έχει πάνω του), με τρεις ίππους δύναμη από τον ηλεκτροκινητήρα των 48 volt και με 6 (!) επιλογές κίνησης που ο αναβάτης επιλέγει και από το κινητό του! : Pure, Pedelec, eGrip, Wheelie, Power Wheelie, και Balanced Wheelie.

Ρυθμισμένο στο “Pure“, το Wörthersee είναι ένα απλό ποδήλατο και η κίνηση πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο μέσω των πεντάλ.  Στο “Pedelec“, ο (αγύμναστος μα τυχερός) αναβάτης έχει τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα, όταν κάνει πεντάλ.  Σε αυτό το mode μπορεί να φτάσει τελικές ταχύτητες μέχρι 80 χλμ./ώρα και διαθέτοντας αυτονομία μέχρι και 70 χλμ. Ενεργοποιώντας το “eGrip“, το Wörthersee γίνεται μοτοποδήλατο, καθώς ο αναβάτης ελέγχει το γκάζι του ηλεκτροκινητήρα επιτυγχάνοντας τελικές μέχρι και 50 χλμ./ώρα.

Και αν αναρωτιέστε και για τις τρεις επιλογές “Wheelie” που απέμειναν, αυτές αφορούν, όπως σωστά μαντέψατε ενδεχομένως, τις σούζες, οι οποίες γίνονται και χωρίς πεντάλ!

Επίσης στον τεχνολογικό τομέα, η δικτύωση του e-bike με το κινητό του αναβάτη επιτρέπει την πληροφόρηση για διαδρομές, ταχύτητες, αποστάσεις και άλλες πληροφορίες σχετικά με διαδρομές αλλά και tricks που είναι σχεδιασμένο να κάνει το  Wörthersee (τα 3 τελευταία Modes που λέγαμε πριν). Ακόμα όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας Led (τι άλλο?!)

Τέλος όλο αυτό τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου, η οποία ζητάει μόνο 2,5 ώρες για τη φόρτιση της ενώ αν και αυτές  σας φαίνονται πολλές, είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να αντικαθίσταται άμεσα με άλλο battery pack αν σας βρίσκεται πρόχειρο. 😛

Ας το δούμε τώρα σε δράση

[dcs_img width=”300″ height=”135″ thumb=”true” icon=”play” framed=”black” desc=”JULIEN DUPONT Rides Crazy E-Bike In Bavaria” lightbox=”true” title=”JULIEN DUPONT Rides Crazy E-Bike In Bavaria” url=”http://www.youtube.com/watch?v=edmH0Zx57JY&feature=player_embedded”]https://www.cretadrive.gr/wp-content/uploads/2011/01/video-player.jpg[/dcs_img]

[dcs_img width=”300″ height=”135″ thumb=”true” icon=”play” framed=”black” desc=”2012 Audi e-bike Wörthersee – Clip – Julien Dupont” lightbox=”true” title=”2012 Audi e-bike Wörthersee – Clip – Julien Dupont” url=”http://www.youtube.com/watch?v=UA0bN_G90bc&feature=related”]https://www.cretadrive.gr/wp-content/uploads/2011/01/video-player.jpg[/dcs_img]

αλλά και σε μερικές φωτογραφίες για να εμπεδώσουμε καλύτερα στις λεπτομέρειες του…

worthersee-ebike-2worthersee-ebike-3worthersee-ebike-4worthersee-ebike-5worthersee-ebike-7worthersee-ebike-8worthersee-ebike-9worthersee-ebike-010worthersee-ebike-012Audi e-bike Woertherseer

Μετά από όλα αυτά όμως και προτού τρέξετε στο ποδηλατάδικο της γειτονιάς σας, οφείλω να σας γειώσω, λέγοντας σας πως η Audi δεν σκοπεύει να το βγάλει στην παραγωγή……

Advertisements

Related Posts

Τι και πως οδηγούν οι γιατροί
Τι και πως οδηγούν οι γιατροί;
Πως φτιάχνονται τα λογότυπα των μεγάλων
Πως φτιάχνονται τα λογότυπα των μεγάλων;
Πρόστιμο 800 εκ. ευρώ στην Audi για το dieselgate
Πρόστιμο 800 εκ. ευρώ στην Audi για το dieselgate
Αλήθεια πως φτιάχνονται τα λογότυπα των μεγάλων
Αλήθεια πως φτιάχνονται τα λογότυπα των μεγάλων;
Αρέσει σε %d bloggers: