Πόσα έβγαλαν τα Starbucks από την τσάμπα διαφήμιση στο GOT

Πόσα έβγαλαν τα Starbucks από την τσάμπα διαφήμιση στο GOT;

Πόσα έβγαλαν τα Starbucks από την τσάμπα διαφήμιση στο GOT; Ο ξεχασμένος καφές σε σκηνή του Game of Thrones έφερε τσάμπα διαφήμιση 2 δις στα Starbucks!!!

Μπορεί να ήταν ένα λάθος, μια αμέλεια, κάτι που δεν πρόσεξε κανείς από την παραγωγή του Game of Thrones, το παρατήρησαν όμως οι τηλεθεατές κι έτσι το ξεχασμένο ποτήρι του καφέ σε επεισόδιο της δημοφιλούς σειράς έγινε η αφορμή για ατελείωτο «πάρτι» στο Twitter.

Μετά το αστείο, πως ο καφές ήταν πράγματι λάθος επειδή η Ντενέρις είχε παραγγείλει τσάι με βότανα, η παραγωγή της σειράς απολογήθηκε στους τηλεθεατές για το λάθος.

«Δεν το πιστεύω. Οι άνθρωποί μας που ασχολούνται με την προετοιμασία των σκηνικών και οι διακοσμητές μας είναι 1.000% προσεκτικοί» δήλωσε η Μπέρνι Κόλφιλντ. «Ζητούμε συγγνώμη! Το Γουέστερος ήταν το πρώτο μέρος που στην πραγματικότητα είχε Starbucks» αστειεύτηκε.

Σε κάθε περίπτωση, το λάθος είχε σημαντικά οφέλη για τα Starbucks, που εκτιμάται πως κέρδισαν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια στη δωρεάν διαφήμιση που τους πρόσφερε ο ξεχασμένος καφές.

Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Yahoo!, όλα αυτά έγιναν παρότι το κυπελλάκι δεν ήταν καν από τα Starbucks! Καθώς δεν φαίνεται καλά, πολλοί έκριναν πως μοιάζει στο σήμα των Starbucks και συμπέραναν πως ήταν από τη συγκεκριμένη αλυσίδα. Κι αυτό ήταν αρκετό για να κυκλοφορήσει το όνομά της σε όλο τον κόσμο, με «όχημα» τη δημοφιλή σειρά.

Τελικά, αποδείχθηκε ότι το ξεχασμένο ποτήρι καφέ ανήκει σε άλλη μικρότερη αλυσίδα καφέ στο Μπέλφαστ, όπου γίνονται και τα συγκεκριμένα γυρίσματα της δημοφιλούς σειράς.

«Είναι μια ευκαιρία που συμβαίνει στα χίλια χρόνια αυτή για τα Starbucks» σχολιάζει η Stacy Jones, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας of marketing Hollywood Branded, η οποία έκανε και την εκτίμηση για το κέρδος της εταιρείας μέσω της δωρεάν διαφήμισης, υπολογίζοντας τις χιλιάδες αναφορές που έγιναν στα Starbucks με αφορμή τον ξεχασμένο καφέ.

«Είναι στην πραγματικότητα μόνο η κορυφή του παγόβουνου, επειδή δεν μπορεί κανείς να παρακολουθήσει και να μετρήσει επακριβώς αυτά που λέγονται από στόμα σε στόμα και στα social media» πρόσθεσε.

Τα Starbucks δεν έχουν κάνει κανένα σχόλιο. Αλλά σίγουρα θα τρίβουν τα χέρια τους για αυτή την ανέλπιστη τσάμπα διαφήμιση.

Το HBO φρόντισε το ποτήρι να εξαφανιστεί από την επίμαχη σκηνή, ωστόσο το «κακό», ή, στην περίπτωση των Starbucks, το καλό, είχε ήδη γίνει.

Του έκοψε το Game of Thrones γιατί ζήλευε

Related Posts

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Παγκόσμια κινητοποίηση για την κλιματική αλλαγή
Παγκόσμια κινητοποίηση για την κλιματική αλλαγή
Είναι η ζάχαρη όντως κακή για την υγεία;
Είναι η ζάχαρη όντως κακή για την υγεία;
Ένα απίθανο σκάνδαλο στην βιομηχανία της ζάχαρης
Ένα απίθανο σκάνδαλο στην βιομηχανία της ζάχαρης
Αρέσει σε %d bloggers: