Σπάει ταμεία το Call Of Duty

Το νέο «Call of Duty: Black Ops II» μέσα σε 24 ώρες κυκλοφορίας έσπασε ταμεία… 

Συγκεκριμένα, τις πρώτες 24 ώρες κυκλοφορίας του το νέο Call Of Duty σημειώσε πωλήσεις ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων

Μάλιστα, όχι αδίκως πιθανότοτα, το νέο «Call of Duty: Black Ops II» χαρακτηρίζεται από την Activision ως την μεγαλύτερη κυκλοφορία της χρονιάς…

Με τη βοήθεια μιας παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας από την εταιρεία, 16.000 καταστημάτων που άνοιξαν τις πόρτες τους τα μεσάνυχτα της κυκλοφορίας του καθώς και τη διάδοση του μέσω του Twitter -όπου αποτέλεσε το κορυφαίο «trending» topic σε 23 πόλεις-, ο νέος τίτλος της Activision απέφερε κέρδη ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα στο πρώτο 24ωρο.

Συγκριτικά, την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του ο προηγούμενος τίτλος της εταιρείας, το Call of Duty: Modern Warfare 3, απέφερε στην Activision κέρδη 400 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία δεν ανέφερε τον ακριβή αριθμό αντιτύπων που πούλησε μέσα στο πρώτο διήμερο της κυκλοφορίας του νέου Call of Duty, είπε όμως πως οι πωλήσεις που σημείωσε βοήθησε την σειρά παιχνιδιών της να ξεπεράσει σε εισπράξεις το «Harry Potter» και τα «Star Wars», δυο από τα πιο επιτυχημένα franchises ταινιών όλων των εποχών.

Δείτε το trailer του παιχνιδιού που σημειώνει τεράστια επιτυχία…

[dcs_img width=”300″ height=”135″ thumb=”true” icon=”play” framed=”black” desc=”Reveal Trailer – Official Call of Duty: Black Ops 2″ lightbox=”true” title=”Reveal Trailer – Official Call of Duty: Black Ops 2″ url=”http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x3tedlWs1XY”]https://www.cretadrive.gr/wp-content/uploads/2011/01/video-player.jpg[/dcs_img]

Advertisements

Related Posts

Η ελληνική ταινία που «κερδίζει» το Star Wars
Η ελληνική ταινία που «κερδίζει» το Star Wars
Το έπος που άλλαξε τον κινηματογράφο
Το έπος που άλλαξε τον κινηματογράφο
Υπηρεσία streaming βιντεοπαιχνιδιών από Google
Υπηρεσία streaming βιντεοπαιχνιδιών από Google
Άνοιξε το Πάρκο Star Wars
Άνοιξε το Πάρκο Star Wars
Αρέσει σε %d bloggers: