Στο εργοστάσιο Gumma στην πόλη Ota της Ιαπωνίας ξεκίνησε και επίσημα η παραγωγή των δίδυμων κουπέ των Subaru και Toyota!

Τα πολυαναμενόμενα, εδώ και καιρό, κουπέ των δύο ιαπωνικών εταιρειών μπαίνουν και επίσημα πλέον στο στάδιο της παραγωγής, με στόχο να πατήσουν το πόδι τους στις αγορές της Ευρώπης σε λίγους μήνες από σήμερα.

Όπως ανακοίνωσε η Subaru, στο εργοστάσιο Gumma της οποίας θα κατασκευάζονται από σήμερα και εξής τα δύο πισωκίνητα κουπέ, έχει δεχθεί όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις και… διευρύνσεις, ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στον απαιτούμενο ρυθμό παραγωγής των δύο μοντέλων, συν το γεγονός ότι από το Μάρτιο του 2013 και μετά, στη δυναμική των εν λόγω εγκαταστάσεων θα προστεθεί και το Impreza.

Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να θυμίσουμε πως πρόκειται για δύο «όμοια» κουπέ 2+2 θέσεων, με καθαρά οδηγοκεντρικό χαρακτήρα 2+2 θέσεων, που έρχονται να προτάξουν αγνές και απλές λύσεις που εξασφαλίζουν αυτό που με μια φράση ονομάζεται «απόλαυση πίσω από το τιμόνι».

Η καρδιά των δύο ιαπωνικών μοντέλων κρύβεται ένας δίλιτρος κινητήρας τεχνολογίας boxer με τέσσερις κυλίνδρους με φυσική αναπνοή και τετράγωνες εσωτερικές διαστάσεις, ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Toyota. Διαθέτει το γνωστό σύστημα άμεσου ψεκασμού της βενζίνης D-4S από την Toyota, αποδίδει 200 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. με την μέγιστη ροπή του να ισοδυναμεί με 205 Nm στις 6.600 σ.α.λ.. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, ο παραπάνω κινητήρας καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 8,0 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης για κάθε 100 χλμ. κίνησης εξασφαλίζοντας έτσι μια αυτονομία που μπορεί να υπερβεί τα 600 χλμ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας μεταφέρει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς (17 ιντσών, με ελαστικά 225/40 πίσω) μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων ή ενός ημιαυτόματου, επίσης 6τάχυτου, με paddles στο τιμόνι. Και στις δύο περιπτώσεις, στάνταρ είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ).

Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε ότι το ESP απενεργοποιείται πλήρως, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων, η ομάδα των μηχανικών της Toyota και της Subaru εφοδίασε το νέα BRZ και GT 86 με γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω.

Στην συνέχεια είτε το φωτογραφικό υλικό από το εργοστάσιο Gumma στην πόλη Ota της Ιαπωνίας που ακολουθεί…

[dcs_ngg gid=”466″ width=”195″ height=”195″ count=”21″ bcolor=”#111111″ margin=”0px 0px 0px 0px”]

Advertisements

Related Posts

Ηλεκτρονική δήλωση για τα ακίνητα
Ηλεκτρονική δήλωση για τα ακίνητα
Κόβουν αυτοκινητοβιομηχανίες που υποστηρίζουν Τραμπ
Κόβουν αυτοκινητοβιομηχανίες που υποστηρίζουν Τραμπ
Η Εφορία ψάχνει τα τετραγωνικά των κατοικιών
Η Εφορία ψάχνει τα τετραγωνικά των κατοικιών
Κυνήγι για τα πλασματικά τμ σε λογαριασμούς ΔΕΗ
Κυνήγι για τα πλασματικά τμ σε λογαριασμούς ΔΕΗ
Αρέσει σε %d bloggers: