Υβριδικό και roadster…

Peugeot_SR1_ConceptΗ Peugeot κλείνει 200 χρόνια στον χώρο της βιομηχανίας γενικά και το γιορτάζει με ένα υβριδικό Concept μοντέλο, με το οποίο ωστόσο φανερώνει και τις διαθέσεις της για το μέλλον της στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας…

Με το RCZ που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης πριν μερικούς μήνες ως μοντέλο παραγωγής πλέον μας έκανε να πιστέψουμε ότι αρχίζει νέα σχεδιαστική και όχι μόνο εποχή για την γαλλική φίρμα. Αν λάβουμε υπόψη μας ότι στην έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο το RCZ θα συνοδεύεται και από το νέο λογότυπο της εταιρίας, αλλά και από το ακόμα πιο τολμηρό SR1, τότε μάλλον σωστή ήταν η αρχική μας σκέψη.

Peugeot_SR1_ConceptTo SR1 είναι ένα Concept μοντέλο, 3θέσιο και υβριδικό, το οποίο διαθέτει σχεδιαστικές λεπτομέρειες, που θα υιοθετηθούν από όλα τα μελλοντικά μοντέλα της γαλλικής φίρμας. Η αρχή μάλιστα αναμένεται να γίνει από το αντικαταστάτη του 207, που θα κάνει την εμφάνιση του μέσα στο 2011.

Το SR1 έχει μήκος 4,4μέτρα, πλάτος 1,8μέτρα και μεταξόνιο 2,6μέτρα και ανήκει στην κατηγορία των roadster. Είναι 3θέσιο, με δυο θέσεις εμπρός και μία θέση πίσω, τοποθετημένη στο κέντρο.

Peugeot_SR1_ConceptPeugeot_SR1_ConceptΕίναι το πρώτο μοντέλο που συνδυάζει την υβριδική τεχνολογία, γνωστή ως Hybrid4, της γαλλικής φίρμας με έναν βενζινοκινητήρα. Το μοτέρ βενζίνης είναι τετρακύλινδρο με χωρητικότητα 1,6λίτρων ενώ συμπληρώνεται από turbo (THP) με λειτουργία overboost. Η απόδοση του βενζινοκινητήρα πλησιάζει τους 218 ίππους, ενώ η κίνηση μεταφέρεται μέσω ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη στους εμπρός τροχούς. Παράλληλα στον πίσω άξονα υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 95 ίππων. Στο electric only mode, το SR1 συγκαταλέγεται στα οχήματα μηδενικών εκπομπών, γνωστά και ως ZEV (Zero Emission Vehicle). Όταν ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα, τότε το SR1 απολαμβάνει τις χάρες ενός τετρακίνητου, μιας και η κίνηση μεταδίδεται εμπρός από το μοτέρ βενζίνης και πίσω από τον ηλεκτροκινητήρα. Peugeot_SR1_ConceptΌσο για τον οδηγό έχει την δυνατότητα να απολαμβάνει τις επιδόσεις ενός GT οχήματος, με την κατανάλωση ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης. Ο κατασκευαστής δίνει μέση συνδυασμένη κατανάλωση 4,9lt/100Km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 119gr/km. Τέλος, για το εσωτερικό που φαίνεται να έχει προκύψει από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας, το μόνο που αξίζει να σημειώσουμε είναι ότι διαθέτει αναλογικό ρολόι στην κεντρική κονσόλα, το οποίο ο οδηγός μπορεί να φορέσει και στο χέρι φεύγοντας…

Related Posts

Το top 10 στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Το top 10 στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Αποχωρεί από το Ιράν η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία
Αποχωρεί από το Ιράν η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία
Ανοιξιάτικες εκπτώσεις από την Peugeot
Ανοιξιάτικες εκπτώσεις από την Peugeot
Οι top 10 επιλογές στην αγορά αυτοκινήτου το 2017
Αρέσει σε %d bloggers: