Νυχτωμένοι όσοι υποστηρίζουν το αεροδρόμιο στο Καστέλλι

Νυχτωμένοι όσοι υποστηρίζουν το αεροδρόμιο στο Καστέλλι;

Νυχτωμένοι όσοι υποστηρίζουν το αεροδρόμιο στο Καστέλλι; Έχουν βαθιά μεσάνυχτα όσοι υποστηρίζουν το αεροδρόμιο στο Καστέλλι υποστηρίζει ο επί χρόνια διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΝΑΚ

  • Θα περίμενα μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθησία από τη σημερινή κυβέρνηση.
  • Και στις Σκουριές παρενέβη η κυβέρνηση ενώ είχε υπογραφεί η σύμβαση.

Σαφή θέση κατά της μετεγκατάστασης του αεροδρομίου Ηρακλείου στο Καστέλλι παίρνει ο επί χρόνια διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Ανάπτυξης Ανατολικής Κρήτης (ΟΑΝΑΚ) Γιάννης Σταρίδας. Έχοντας βαθιά γνώση του θέματος, ο κ. Σταρίδας καταθέτει συγκεκριμένα επιχειρήματα, αυτονόητα για όσους εξετάζουν τις πλήρεις παραμέτρους του θέματος και δεν μένουν στις επιδερμικές υποσχέσεις περί «ανάπτυξης».

Ο Γιάννης Σταρίδας τονίζει πως με την μετεγκατάσταση του αεροδρομίου χάνεται το μεγάλο πλεονέκτημα του τριπλού κόμβου επικοινωνίας (λιμανιού, αεροδρομίου και ΒΟΑΚ) ενώ ταυτόχρονα θα καταστραφεί μια εύφορη περιοχή στο Καστέλλι.

Ο Γιάννης Σταρίδας, που διεύθυνε τον ΟΑΝΑΚ από το 1994 έως το 2001, αναφέρει πως η μελέτη για το έργο του λοξού διαδρόμου, που προωθήθηκε επί των ημερών του, όχι μόνο είχε εγκριθεί αλλά το έργο είχε εξαγγελθεί από δύο πρωθυπουργούς, τον Κώστα Σημίτη και τον Κώστα Καραμανλή.

«Δυστυχώς το θέμα έμπλεξε στην τότε προεκλογική αντιπαράθεση του Δήμου Νέας Αλικαρνασσού. Ξαφνικά έγινε σλόγκαν η απομάκρυνση του αεροδρομίου, μια επιδίωξη τουλάχιστον αφελής» επισημαίνει ο ίδιος.

Ο ίδιος τονίζει πως το έργο του λοξού διαδρόμου είχε λάβει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις αφού έλυνε πλήρως τα προβλήματα ασφάλειας και ηχορύπανσης της Νέας Αλικαρνασσού ενώ με τις γειτονικές εκτάσεις, που πλέον απελευθερώνονται, το «Νίκος Καζαντζάκης» μπορεί να μετατραπεί σε ένα πραγματικά σύγχρονο και επαρκές αεροδρόμιο.

Ο Γιάννης Σταρίδας αναφέρει πως σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Οικονομικού Επιμελητηρίου τα χρήματα που χρειάζονται για την κατασκευή του λοξού διαδρόμου θα εξοικονομούνταν μόλις σε τέσσερα χρόνια με βάση τα ετήσια έσοδα του «Νίκος Καζαντζάκης» ενώ κάνει λόγο και για επιχειρηματικούς κύκλους που επέβαλαν την απομάκρυνση του αεροδρομίου από το Ηράκλειο.

«Αν φύγει το αεροδρόμιο θα δείτε να εκδηλώνονται επιχειρηματικά συμφέροντα» λέει ο ίδιος.

Αναφερόμενος στους αιρετούς που υποστηρίζουν την κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλλι, ο Γιάννης Σταρίδας διερωτάται αν έχουν συναίσθηση του τί σημαίνει περιβαλλοντική ανάπτυξη και περιβαλλοντική καταστροφή.

«Θα μετατρέψουν τα χωριά τους σε κακέκτυπα του Ηρακλείου. Έχουν βαθιά μεσάνυχτα» αναφέρει απευθυνόμενος στην Περιφέρεια Κρήτης και στους δήμους που υποστηρίζουν το έργο.

Η Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδας συνεχίζει τις συνεντεύξεις από εκπροσώπους τοπικών και κεντρικών φορέων της Οικονομίας, του Τουρισμού, των Μεταφορών, των Κατασκευών, της Αυτοδιοίκησης κλπ σε σχέση με το σχεδιαζόμενο έργο του νέου αεροδρομίου. Ανοίγουμε έναν μεγάλο διάλογο, που δεν έγινε ποτέ μέχρι σήμερα σε βάθος και με όλα τα στοιχεία διαθέσιμα, για τις πραγματικές οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές συνέπειες του εν λόγω έργου.

Η συνέντευξη του Γιάννη Σταρίδα δόθηκε στον δημοσιογράφο της ΕΦΣΥΝ Μάριο Διονέλλη

Δείτε ακόμα και τα σχετικά:

Ξεκινά η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι
Η νέα πρόταση για τον λοξό διάδρομο στο Ν. Καζαντζάκης
«Οι Κρητικοί θα κλαίνε μ’ αυτά που θα πληρώνουν στο Καστέλλι»
Τεχνικό Επιμελητήριο: Χωρίς τεκμηρίωση το αεροδρόμιο στο Καστέλλι
Μιχάλης Βλατάκης: «Πανάκριβο το αεροδρόμιο στο Καστέλλι»
30+1 λόγοι κατά του αεροδρομίου 
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Posts

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Παρανοϊκός βασανισμός σε γάτες στα Χανιά
Ποιες συσκευές ανεβάζουν το ηλεκτρικό ρεύμα
Ποιες συσκευές ανεβάζουν το ηλεκτρικό ρεύμα;
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Αρέσει σε %d bloggers: