Το Θαύμα της Audi, ακούει στο όνομα A1 Clubsport Quattro, έχει 503 ίππους και είναι τετρακίνητο!!! 

Audi-A1-Clubsport-QuattroΠραγματικά, περί ενός μικρού αλλά… extra hot θαύματος ο λόγος. Οι μηχανικοί της Audi κατάφεραν να στριμώξουν στην κυριολεξία κάτω από το καπό του μικρού hot premium μοντέλου τους έναν κινητήρα τεχνολογίας TFSI με χωρητικότητα 2,5 λίτρων, κινητήρα δανεισμένο από τα TT RS και RS3 Sportback, του οποίου βέβαια ανέβασαν την ιπποδύναμη στους 503 ίππους και την ροπή στα 660Nm. Η συνταγή βελτίωσης περιελάμβανε τροποποιήσεις σε turbo, intercooler, εισαγωγή και εξάτμιση, ενώ για να δέσει ακόμα καλύτερα το… γλυκό δεν δίστασαν να προικίσουν το μικρό A1 και με την γνωστή τετρακίνηση που φέρει την υπογραφή της Quattro. Το πραγματικά τρομαχτικά άγριο αποτέλεσμα ακούει στο όνομα Audi A1 Clubsport Quattro και φιγουράρει στην γνωστή γιορτή των απανταχού φίλων του VW Group, στο Worthersee Fest στην Αυστρία, μαζί με πολλά ακόμα μικρά και μεγάλα τερατάκια του γνωστού γερμανικού group.

Με επιδόσεις που θα έκαναν ακόμα και το Audi R8 V10… να κοκκινίσει από την ζήλια του!!! Audi-A1-Clubsport-QuattroAudi-A1-Clubsport-QuattroΑς δούμε με ακρίβεια όμως τι έχουν να πουν και τα νούμερα των επιδόσεων του μικρού αλλά καθόλου αθώου δημιουργήματος της Audi, του A1 Clubsport Quattro. 0-100 λοιπόν σε χρόνο μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, την ίδια στιγμή που η τελική του μικρού μπορεί να πλησιάσει άνετα τα 300km/h, ωστόσο αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h. Βέβαια, εντύπωση προκαλούν και τα ρεπρίζ του πανίσχυρου μοντέλου. Αναλυτικότερα, το 80-110km/h με την κουμπωμένη στο 6άρι χειροκίνητο σασμάν, δανεισμένο από το TT RS, έρχεται σε χρόνο μόλις 2,4 δευτερολέπτων, ενώ αν θέλουμε δοκιμάσουμε την τύχη μας στο 0-200 σίγουρα τα 11 δευτερόλεπτα που απαιτούνται θα μας ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη και θα μας κουμπώσουν για τα καλά στα bucket καθίσματα του A1 Clubsport Quattro.

Μιας και μιλήσαμε για καθίσματα, αξίζει σ’ αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι αυτά προέρχονται από το R8 GT, ενώ στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν φυσικά καθίσματα μιας και εκεί συναντάμε μπάρες ενίσχυσης του πλαισίου από τις οποίες κρέμονται και 2 αγωνιστικά κράνη.

Ενώ στο εξωτερικό του Audi A1 Clubsport Quattro σίγουρα κάνει μπαμ η πίσω αεροτομή, ο οποία θα έπρεπε να βάζει ιδέες εμπλοκής και της Audi στο WRC, παρέα με το VW Polo R WRC. Εμπρός ξεχωρίζουν οι δύο μεγάλοι αεραγωγοί, ενώ και οι 19άρες ζάντες αλουμινίου με σχεδίαση που θυμίζει πτερύγια τουρμπίνας σίγουρα δεν μας αφήνει ασυγκίνητους.

[dcs_ngg gid=”151″ width=”60″ height=”60″ count=”100″ bcolor=”#111111″ margin=”0px 0px 0px 0px”]

Audi-A1-Clubsport-QuattroΔεν θέλουμε να σας απογοητεύσουμε αλλά… το Audi A1 Clubsport Quattro μάλλον δεν θα το δούμε να παίρνει τον δρόμο προς τις γραμμές παραγωγής του Ingolstadt, αντίθετα φαίνεται να υπάρχουν σχέδια παραγωγής του Audi S1, το οποίο θα εφοδιάζεται από τον γνωστό κινητήρα 2 λίτρων τεχνολογίας TFSI με 211 ίππους, κινητήρας που φωλιάζει και κάτω από το καπό του Golf GTI.

Για το τέλος, σας κρατήσαμε τα ευχάριστα νέα. Μιας και το Worthersee Fest στην Αυστρία μας πέφτει λίγο μακριά, μπορούμε να δούμε και να οδηγήσουμε το Audi A1 Clubsport Quattro με την βοήθεια του γνωστού racing game, Need for Speed, στη ηλεκτρονική διεύθυνση: world.needforspeed.com

Δείτε πως δημιουργήθηκε το Audi A1 Clubsport Quattro στο βίντεο που ακολουθεί…

[dcs_img width=”300″ height=”135″ thumb=”true” icon=”play” framed=”black” desc=”Audi A1 Clubsport Quattro” lightbox=”true” title=”Audi A1 Clubsport Quattro” url=”http://www.youtube.com/watch?v=3Ye3wV3XXgU&feature=player_embedded”]https://www.cretadrive.gr/wp-content/uploads/2011/01/video-player.jpg[/dcs_img]

Related Posts

Πρόστιμο 800 εκ. ευρώ στην Audi για το dieselgate
Πρόστιμο 800 εκ. ευρώ στην Audi για το dieselgate
Η Porsche σταματά να πουλά ντιζελοκίνητα οχήματα
Η Porsche σταματά να πουλά ντιζελοκίνητα οχήματα
Αλήθεια πως φτιάχνονται τα λογότυπα των μεγάλων
Αλήθεια πως φτιάχνονται τα λογότυπα των μεγάλων;
Το top 10 στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Το top 10 στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Αρέσει σε %d bloggers: