Πριν από λίγες ημέρες η Boeing παρέδωσε το χιλιοστό πεντακοσιοστό τζάμπο… 

Πριν από λίγες ημέρες η Boeing παρέδωσε το χιλιοστό πεντακοσιοστό τζάμπο. Αγοραστής η Lufthansa, που μετρά τώρα 76 αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου, όπως αναφέρει η naftemporiki.gr

Η Boeing ξεκίνησε με την κατασκευή του πρώτου μεγάλου επιβατικού αεροσκάφους το καλοκαίρι του 1965, κατόπιν επιθυμίας της αμερικανικής PanAm, θυμάται ο σήμερα 93χρονος Τζο Σάτερ, ο οποίος θεωρείται ο «πατέρας των τζάμπο»

“Σχεδιάζεις αεροσκάφη σε συνεννόηση με τον πελάτη. Κατά τις πρώτες ημέρες του 747 μιλούσαμε με την PanAm. Μιλήσαμε και με την Lufthansa και μάθαμε τις δικές τους επιθυμίες. Τους δείξαμε τι μπορεί να κάνει η τεχνολογία, όπως οι κινητήρες τζετ και στη συνέχεια συνεργαστήκαμε πάνω στην ανάπτυξή τους. Σχεδιάζουμε αεροσκάφη τα οποία ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών”, δηλώνει ο Τζο Σάτερ στην Deutsche Welle.

Η γερμανική Lufthansa παρέλαβε τις προηγούμενες ημέρες το τζάμπο με “σειριακό αριθμό” 1500 που έχει διατεθεί μέχρι στιγμής από τη Boeing. Από το 1970 έχει αγοράσει συνολικά 76 αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου.

Boeing_747-Jumbo-Lufthansa

Ο εκπρόσωπος της Lufthansa, Νίκο Μπούχολτς εξηγεί: “Στον σχεδιασμό του 747 μέχρι και του 747-8 η Lufthansa έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο και αυτός είναι νομίζω ο λόγος που της δόθηκε το χιλιοστό πεντακοσιοστό. Για εμάς το 747 ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό κομμάτι του στόλου μακρινών αποστάσεων που μας έδωσε τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης”.

Τα αεροσκάφη της νέας γενιάς έχουν μικρότερη κατανάλωση καυσίμων, λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ενώ κάνουν λιγότερο θόρυβο. Αυτό δεν ισχύει μόνον για τη Boeing, αλλά και το μεγάλο ανταγωνιστή, την Airbus. Μόλις πριν από λίγες ημέρες η Emirates ακύρωσε μια μεγάλη παραγγελία 70 Airbus τύπου Α350. Αυτό μάλλον θα ωφελήσει τώρα την Boeing, εκτιμούν αναλυτές.

Boeing vs Airbus, τι παίζει;

airbus-380-boeing

Ο ανταγωνισμός ωφελεί το επιχειρείν, σχολιάζει ο Τζο Σάτερ στην Deutsche Welle, ενώ συνεχίζοντας αναφέρει ότι: “Οι ανταγωνιστές μας, η Airbus, κατασκευάζουν καλά αεροπλάνα. Νομίζω όμως ότι το Α380 δεν τους έκανε καλό, τους κοστίζει πολλά δισ. δολάρια. Δεν θα έχει πολύ μέλλον. Τα Α320 και Α330 όμως είναι πολύ καλά αεροσκάφη. Είναι καλό να έχεις ανταγωνιστή και φυσικά είναι απαραίτητο να υπάρχουν περισσότεροι του ενός κατασκευαστές”

Advertisements

Related Posts

Σπίτια με εξωπραγματικό design
Σπίτια με εξωπραγματικό design
Έρχεται το νέο Εξοικονομώ κατ΄οίκον
Έρχεται το νέο Εξοικονομώ κατ΄οίκον
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Η πιο ερωτική χώρα παγκοσμίως
Η πιο ερωτική χώρα παγκοσμίως
Αρέσει σε %d bloggers: