Μας λείπει κάποια βιταμίνη

Μας λείπει κάποια βιταμίνη;

Τα συμπτώματα που δείχνουν ότι μας λείπει κάποια βιταμίνη…

Το σώμα μας αντιδρά στην έλλειψη θρεπτικών συστατικών με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όπως για παράδειγμα με αλλαγές στην όψη της επιδερμίδας και των μαλλιών.

vitamins
Επειδή οι βιταμίνες είναι απαραίτητες για κάθε βιολογική διεργασία που πραγματοποιείται στον οργανισμό μας, το onmed.gr μας παρουσιάζει τα συμπτώματα που θα μας προειδοποιήσουν για το αν έχουμε έλλειψη κάποιας βιταμίνης και ποια μπορεί να είναι αυτή

1. Πληγές στο άκρο των χειλιών

Έλλειψη βιταμινών του συμπλέγματος Β (Β3, Β2, Β12).

Θα πρέπει να τρώτε περισσότερο κοτόπουλο, σολομό, τόνο, αυγά, οστρακοειδή, ταχίνι, φιστίκια

2. Εξάνθημα που ξεφλουδίζει (συνήθως στο πρόσωπο) και τριχόπτωση

Έλλειψη βιταμίνης Β7

Θα πρέπει να τρώτε περισσότερα αυγά, σολομό, μανιτάρια, κουνουπίδι, ξηρούς καρπούς, μούρα και μπανάνες

3. Σπυράκια στα μάγουλα, τα χέρια, τους μηρούς ή τα οπίσθια

Έλλειψη βιταμίνης Α και D

Θα πρέπει να τρώτε περισσότερο σολομό, σαρδέλες, καρύδια, αμύγδαλα, λιναρόσπορο, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, καρότα, γλυκοπατάτες και κόκκινες πιπεριές – ο οργανισμός συνθέτει τη βιταμίνη D όταν το δέρμα εκτίθεται στον ήλιο (προσοχή στην υπερβολική έκθεση)

4. Μούδιασμα και κράμπες στα χέρια ή τα πόδια

Έλλειψη βιταμινών Β9, Β6 ή Β12

Θα πρέπει να τρώτε περισσότερο σπανάκι, σπαράγγια, παντζάρια, φασόλια, αυγά, χταπόδι, οστρακοειδή και κοτόπουλο

diatrofikes-simvoules
Εάν δεν καλύπτετε τις καθημερινές σας ανάγκες σε βιταμίνες μέσω της διατροφής, συμβουλευτείτε το γιατρό σας ώστε να σας προτείνει κάποιο συμπλήρωμα.

Κράτα το

Advertisements

Related Posts

Νόστιμες τροφές εχθροί της χοληστερίνης
Νόστιμες τροφές εχθροί της χοληστερίνης
Τα «μαγικά» οφέλη του αβοκάντο
Τα «μαγικά» οφέλη του αβοκάντο
Τροφές που σταματούν το χρόνο
Τροφές που σταματούν το χρόνο
Παρεξηγημένες τροφές που είναι καλές
Παρεξηγημένες τροφές που είναι καλές
Αρέσει σε %d bloggers: