Καθημερινό τρέξιμο αλλά με μέτρο

Καθημερινό τρέξιμο αλλά με μέτρο

Καθημερινό τρέξιμο αλλά με μέτρο: Το καθημερινό τρέξιμο αυξάνει το προσδόκιμο ζωής αλλά χρειάζεται και… μέτρο!!!

Νέα δεδομένα στο κεφάλαιο τρέξιμο προσέθεσε έρευνα του Iowa State University, καθώς υποστηρίζει ότι όποιος τρέχει για 5-10 λεπτά ημερησίως αυξάνει το προσδόκιμο ζωής κατά τρία χρόνια και θωρακίζει τον οργανισμό από καρδιακές παθήσεις.

Στην συγκεκριμένη έρευνα αξιολογήθηκαν δεδομένα από 55.137 ενήλικες μεταξύ 18 και 100 ετών, οι οποίοι ήταν υπό παρακολούθηση για περίπου 15 χρόνια. Κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης 3.413 άτομα έχασαν τη ζωή τους από διάφορες αιτίες, με τον θάνατο των 1.217 ανθρώπων να οφείλεται σε καρδιαγγειακά προβλήματα.

Ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, Duck-Chul Lee, επισημαίνει ότι το τρέξιμο είναι μια πάρα πολύ καλή φυσική δραστηριότητα η οποία δεν χρειάζεται ιδιαίτερες δυνατότητες, φυσική κατάσταση και εξειδικευμένο εξοπλισμό για να επιτευχθεί.

Καθημερινό τρέξιμο αλλά με μέτρο…

Παράλληλα, οι επιστήμονες εξηγούν ότι στην άσκηση χρειάζεται μέτρο, καθώς η πολύ μεγάλης έντασης αερόβια άσκηση μπορεί να επιφέρει σοβαρές παρενέργειες όπως ανεπανόρθωτες βλάβες στα οστά και τις αρθρώσεις καθώς επίσης συνδέεται με αυξημένα ποσοστά θνησιμότητας από καρδιακή προσβολή.

Μάλιστα, η συμβουλή αυτή επιβεβαιώθηκε από μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Canadian Journal of Cardiology, η οποία συσχετίζει το έντονο τρέξιμο σε μαραθώνιο με την καρδιακή επιβάρυνση.

Τι κερδίζουμε με μόλις 2 ώρες τρέξιμο/εβδομάδα;

info: runnfun.gr
photo: pixabay.com

Related Posts

Στους top 5 προορισμούς η Κρήτη
Στους top 5 προορισμούς η Κρήτη
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Tο digital marketing κερδίζει την TV
Tο digital marketing κερδίζει την TV
Η κατάχρηση του smartphone κάνει κακό
Η κατάχρηση του smartphone κάνει κακό
Αρέσει σε %d bloggers: