Ένα προχωρημένο σεμινάριο από την BackOffice: Πως η BackOffice βάζει δυνατά τους πελάτες της στο παιχνίδι εξέλιξης των δεξιοτήτων του μέλλοντος;

Πριν από 25 χρόνια η απουσία γνώσης χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή δεν είχε καμία απολύτως σημασία στην εύρεση εργασίας ή και στις επιχειρηματικές δραστηριότητες γενικότερα. Σήμερα, τώρα, όμως δεν θεωρείται απλά αναγκαία, αλλά σχεδόν αυτονόητη. Και καθώς ο κόσμος εξελίσσεται προκειμένου να «αγκαλιάσει» την 4η βιομηχανική επανάσταση, τα πάντα αλλάζουν στον χώρο της εργασίας και στο επιχειρηματικό περιβάλλον γενικότερα. Και όλοι πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες και απαιτήσεις… αν δεν θέλουν να χάσουν την μάχη με τις νέες προκλήσεις!!!

Μάλιστα σε 5 χρόνια από σήμερα, το 35% των δεξιοτήτων που θεωρούνται ουσιαστικές σήμερα, θα θεωρούνται αυτονόητες, με άλλα χαρακτηριστικά να απαιτούνται πλέον, σύμφωνα με στοιχεία και έρευνες από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.

Και παρά το γεγονός ότι δεν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε το μέλλον, σίγουρα μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά σε αυτές τις δεξιότητες που θα θεωρούνται πολύ σημαντικές και τις οποίες θα ζητά η κάθε εταιρία, ο κάθε πελάτης και ο κάθε συνεργάτης που σέβεται τον εαυτό του, στο κοντινό μέλλον.

Βέβαια, καλές οι ψηφιακές δεξιότητες, το digital marketing, τα social media στον χώρο των επιχειρήσεων, τα εξειδικευμένα μοντέλα εργασίας, τα νέα μοντέλα εταιρικής επικοινωνίας και οι σύγχρονοι μέθοδοι προσέγγισης και διαχείρισης των πελατών, ωστόσο, όλα αυτά χρειάζονται και τον… “δάσκαλο” τους!!!

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ρόλος του “δασκάλου” πηγαίνει στην BackOffice Λογιστική-Ασφαλιστική Ο.Ε που αναλαμβάνει, μέσα από μια σειρά σεμιναρίων, να μεταδώσει με ένα ευχάριστο τρόπο τις γνώσεις των εξειδικευμένων συνεργατών της, στους πελάτες της, με σκοπό όλοι μαζί να ενδυναμώσουν τις επιχειρήσεις τους και να αντιμετωπίσουν ακόμα πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά τον ανταγωνισμό αλλά και τις μελλοντικές προκλήσεις της αγοράς.

Το πρώτο σεμινάριο μάλιστα της BackOffice είχε ως θέμα του μια από τις βασικές δεξιότητες που θα διαδραματίσουν σπουδαίο ρόλο στο μέλλον, την Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ).

Ένας τομέας λοιπόν στον οποίο οι άνθρωποι είναι καλύτεροι από τα μηχανήματα είναι η συναισθηματική νοημοσύνη – η ικανότητά μας να γνωρίζουμε, να ελέγχουμε και να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας και τα συναισθήματα των άλλων. Αυτή η ικανότητα είναι σημαντική όσο υπάρχουν άνθρωποι στο εργατικό δυναμικό, καθώς επηρεάζει κάθε αλληλεπίδραση που έχουμε μεταξύ μας.

Με άρωμα “Ενσυναίσθησης” το σεμινάριο της BackOffice

Ένα πραγματικά ιδιαίτερο και διαφορετικό σεμινάριο είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι πελάτες της BackOffice Λογιστική-Ασφαλιστική Ο.Ε. τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Aquila Atlantis.

Το κεντρικό θέμα της εκδήλωσης ήταν “Συν-Εργασία & Συν-Δημιουργία, προκλήσεις για τις επιχειρήσεις” με εισηγητή τον κ.Παυλάκη Μάνο, Business Coach, Learning & Development Specialist.

Οι ιδρυτές της BackOffice (από αριστερά Σπινθουράκης Γιώργος, Φανουράκη Δήμητρα και Νιργιανακης Κων/νος) με τον εισηγητή του σεμιναρίου Παυλάκη Μάνο.
Οι ιδρυτές της BackOffice (από αριστερά Σπινθουράκης Γιώργος, Φανουράκη Δήμητρα και Νιργιανακης Κων/νος) με τον εισηγητή του σεμιναρίου Παυλάκη Μάνο.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία μέσα από παιχνίδια ρόλων και διαδραστικές δραστηριότητες να μπορέσουν να εμβαθύνουν στον τρόπο σκέψης τους και να ανοίξουν νέους ορίζοντες τόσο στην προσωπική όσο και στην επιχειρηματική τους στρατηγική.

Η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης, η στοχοθεσία του ατόμου αλλά και η ενσυναίσθηση, ήταν ορισμένες από τις ενότητες που αναπτύχθηκαν στο σεμινάριο, καθώς αποτελούν βασικά στοιχεία για τη δημιουργία της βάσης για το σχέδιο ανάπτυξης και διαχείρισης της επιχείρησης. Οι συμμετέχοντες-πελάτες είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν σε θέματα της προσωπικότητας τους που αποτελούν βασικά στοιχεία της ανάπτυξης της επιχείρησης τους.

Μετά την επιτυχημένη πρώτη της εκδήλωση, η BackOffice co O.E., βάζει τις βάσεις για ένα κύκλο σεμιναρίων προς όφελος των συνεργατών-πελατών της, που σκοπό έχει την ενδυνάμωση των επιχειρήσεων τους, την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού και των νέων προκλήσεων της αγοράς.

Με άρωμα “Ενσυναίσθησης” το σεμινάριο της BackOffice στο ξενοδοχείο Aquila Atlantis.

Η επιχείρηση BackOffice δραστηριοποιείται στον τομέα των λογιστικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών στην αγορά του Ηρακλείου, στοχεύοντας στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της ακολουθώντας τον σχετικό σύνδεσμο: BackOffice Λογιστική-Ασφαλιστική

ή κάνοντας like στην σχετική σελίδα της BackOffice στο Facebook

Οι προκλήσεις των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Το ψηφιακό marketing κερδίζει την TV

Related Posts

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Που να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου;
Που να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου;
Τι θα γίνει με τις εκπομπές CO2 των οχημάτων στην ΕΕ;
Τι θα γίνει με τις εκπομπές CO2 των οχημάτων στην ΕΕ;
Πότε μπαίνει το επίδομα θέρμανσης;
Πότε μπαίνει το επίδομα θέρμανσης;
Αρέσει σε %d bloggers: