Πιο ακριβό φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης

Πιο ακριβό φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης

Πιο ακριβό φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης: Θα «καίει» φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης λόγω φόρων και διεθνούς τιμής

Στο 1,05 ευρώ το λίτρο προβλέπεται – με τα σημερινά δεδομένα των διεθνών τιμών και της ισοτιμίας του δολαρίου – να διαμορφωθεί η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης που θα διατίθεται στην αγορά από τις 15 Οκτωβρίου.

Αυτό ανέφερε σήμερα ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων – Εμπόρων Καυσίμων Γιώργος Ασμάτογλου στο πλαίσιο πανελλήνιας συγκέντρωσης του κλάδου που πραγματοποιήθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Αθήνας, προσθέτοντας ότι η τιμή είναι υψηλότερη κατά 8 λεπτά περίπου το λίτρο σε σχέση με πέρυσι.

Ο κ. Ασμάτογλου τόνισε ότι η φορολογία στο πετρέλαιο θέρμανσης είναι δυσβάστακτη και επισήμανε την ανάγκη να μειωθεί ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης ώστε αφενός τα νοικοκυριά να μπορέσουν να καλύψουν τις ανάγκες τους και αφετέρου να αυξηθούν (λόγω υψηλότερης ζήτησης) τα έσοδα του Δημοσίου.

Θα «καίει» φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης λόγω φόρων και διεθνούς τιμής

Σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα από πέρυσι θα ξεκινήσει φέτος η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης, καθώς ο συνδυασμός της αυξημένης τιμής του και οι υπέρογκοι φόροι αυξάνουν σε σημαντικό βαθμό την τιμή του.

Γιατί πληρώνουμε ακριβά το πετρέλαιο θέρμανσης;

Τι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη και πως πρόκειται να κυμανθούν οι τιμές του πετρελαίου θέρμανσης φέτος.

Τι αναφέρει η ΠΟΠΕΚ για τα προβλήματα του κλάδου των Πρατηριούχων – Εμπόρων Καυσίμων;

Η ΠΟΠΕΚ διοργάνωσε σήμερα στην Αθήνα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΒΕΑ, συγκέντρωση για τα προβλήματα του κλάδου, σημειώνοντας ιδιαίτερα την παράνομη διακίνηση καυσίμων, τον αθέμιτο ανταγωνισμό και την πολυνομία.

Όπως χαρακτηριστικά επισημάνθηκε, έξι υπουργεία και η ανεξάρτητη Αρχή ανταγωνισμού έχουν συναρμοδιότητα για τα πρατήρια, ενώ ταυτόχρονα οι πρατηριούχοι είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν και να ανανεώνουν 35 διαφορετικές άδειες για τη λειτουργία των επιχειρήσεών τους.

Ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ σημείωσε ότι τα Κλιμάκια Ελέγχου Διακίνησης Αγοράς Καυσίμων (ΚΕΔΑΚ) υπολειτουργούν και εξαντλούν τη δραστηριότητά τους στα πρατήρια.

“Η ανεξέλεγκτη παραβατικότητα οφείλεται στις δομικές αδυναμίες της Διοίκησης, στην πολυνομία, την σύγχυση αρμοδιοτήτων αλλά και την απροθυμία της πολιτείας να βάλει τάξη στην αγορά καυσίμων”, τόνισε ο κ. Ασμάτογλου.

Υπογράμμισε ότι ο αθέμιτος ανταγωνισμός από τα παράνομα κυκλώματα διακίνησης καυσίμων και η καθετοποίηση της αγοράς έχουν οδηγήσει – μαζί με την οικονομική κρίση – εκατοντάδες πρατήρια σε “λουκέτο”.

Ανέφερε τέλος ότι είναι αδύνατο ένας πρατηριούχος να λειτουργήσει 100% νόμιμα, γιατί είναι τέτοιο το πλήθος των φορολογικών, τελωνειακών, αγορανομικών, υγειονομικών, πολεοδομικών, αστυνομικών, εργασιακών, ασφαλιστικών, πυροσβεστικών και άλλων διατάξεων ασφαλείας που είναι πραγματικά αδύνατο να τις γνωρίζει κάποιος και να τις εφαρμόζει.

Τι προσέχουμε όταν παραλαμβάνουμε πετρέλαιο θέρμανσης;

Related Posts

Τι ξέχασαν να μας πουν τα κανάλια
Τι ξέχασαν να μας πουν τα κανάλια;
Πήρε τη Forthnet με κούρεμα 80% των δανείων
Πήρε τη Forthnet με κούρεμα 80% των δανείων
10 ναυάγια που προκαλούν δέος
10 ναυάγια που προκαλούν δέος!!!
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Αρέσει σε %d bloggers: