Έρχονται και τα e – σουπερμάρκετ

Μεγάλη αύξηση στις παραγγελίες προϊόντων σουπερμάρκετ μέσω διαδικτύου…

Φαίνεται πως η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ έχει μια άμεση ωφέλεια για τον Έλληνα καταναλωτή και αυτός είναι ουσιαστικά και ο λόγος που αρχίζει να τα εμπιστεύεται περισσότερο και να τα χρησιμοποιεί για τις αγορές του…

Μπορεί η ελληνική αγορά να είναι μικρή σε σχέση με άλλες χώρες, ωστόσο η ανάπτυξη είναι αξιοσημείωτη ακόμα και στην χώρα μας.

Με βάση τις εκτιμήσεις της Boston Consulting Group, η παγκόσμια αγορά των διαδικτυακών σούπερ μάρκετ θα αναπτυχθεί από 36 δισ. δολάρια που είναι σήμερα στα 100 δισ. δισ. δολάρια έως το 2018.

Όπως φαίνεται, έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) δείχνει ότι το 17% των καταναλωτών έχει αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν μέσω Διαδικτύου τον τελευταίο χρόνο. Και ένας στους πέντε Έλληνες online αγοραστές, δηλαδή περίπου το 3% του συνολικού πληθυσμού, αγοράζει και τρόφιμα μέσω ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ.

Σε δείγμα 400 e-shoppers (αγοραστές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων) από όλη την Ελλάδα, προκύπτει ότι ένας στους έξι Έλληνες καταναλωτές το 2013 δήλωσε ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν που πριν το αγόραζε συνήθως από σούπερ μάρκετ. Ωστόσο το ποσοστό των πωλήσεων μέσω Διαδικτύου για τα είδη σούπερ μάρκετ παραμένει στην Ελλάδα χαμηλότερο του 0,5%.

Πηγές της αγοράς, έλεγαν πως το ποσοστό αυτό είναι ακόμη ισχνό, δεδομένου ότι οι αλυσίδες θα πρέπει να συγκροτήσουν ιδιαίτερη οργάνωση για να στηρίξουν το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω του σούπερ μάρκετ. Δηλαδή να προχωρήσουν σε επένδυση σε έναν τομέα που θα φέρει αποτελέσματα τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα, αν όχι μακροπρόθεσμα. Και πως να το κάνουν αυτό την στιγμή που ήδη περιορίζουν πολύ τα γενικά τους έξοδα;

Ποια είναι τα είδη που αγοράζονται περισσότερο στα e – σουπερμάρκετ;

Όπως προκύπτει από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, “τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν μέσω ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ είναι κυρίως είδη προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, αναψυκτικά, καφέδες, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως συσκευασμένα τρόφιμα. Το 54% αυτού του κοινού δηλώνει ότι τον επόμενο χρόνο θα αυξήσει τις αγορές του μέσω Ιnternet και το 21% θα τις αυξήσει πάνω από 15%”.

Οι online αγοραστές από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ έχουν την απαίτηση -και γι’ αυτό επιλέγουν αυτό το σύστημα αγοράς- τα προϊόντα που αγοράζουν:

  • να έχουν μειωμένες τιμές,
  • η παράδοσή τους να γίνεται γρήγορα, σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή που οι ίδιοι επιθυμούν,
  • η ποιότητά τους να είναι εγγυημένη,
  • να έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών, καθώς και την πολλαπλότητα των τρόπων πληρωμής, όπως εξάλλου τους παρέχεται σε ένα κανονικό σούπερ μάρκετ, αλλά και τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων.

Επίσης η ιστοσελίδα του καταστήματος:

  • να είναι εύχρηστη,
  • να υπάρχει δυνατότητα για άμεση πληροφόρηση και επιλογή προσφορών
  • και παράλληλα να προσφέρεται η δυνατότητα παραλαβής προϊόντων από το κατάστημα της επιλογής του καταναλωτή.

Related Posts

Πως να αλλάξετε ηλεκτρικό ρεύμα
Πως να αλλάξετε ηλεκτρικό ρεύμα;
Τεράστια μισθολογική διαφορά ανδρών – γυναικών
Τεράστια μισθολογική διαφορά ανδρών – γυναικών
Μεγάλες αλλαγές στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Μεγάλες αλλαγές στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Ποιοι δεν θα λάβουν φέτος το επίδομα θέρμανσης
Ποιοι δεν θα λάβουν φέτος το επίδομα θέρμανσης;
Αρέσει σε %d bloggers: