30% κρατικής διαφήμισης στα περιφερειακά ΜΜΕ

Υπέρ των περιφερειακών ΜΜΕ τουλάχιστον το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης με βάση εγκύκλιο του ΨΗΠΤΕ!!!

Εγκύκλιο για τη διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, επ’ ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας– προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.

Στην εγκύκλιο, που απεστάλη σε υπουργεία, αποκεντρωμένες διοικήσεις, Περιφέρειες και δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, διευκρινίζεται ότι στα προγράμματα θα περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

Επίσης, σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπόμενων, το υπουργείο ΨΗΠΤΕ θα επιβάλλει πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

Επισημαίνεται επίσης η πρόθεση του υπουργείου ΨΗΠΤΕ για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

Advertisements

Related Posts

Ο φόβος των επιστημόνων για την εξέλιξη του ιού
Ο φόβος των επιστημόνων για την εξέλιξη του ιού
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων – Καιρός
Βροχή οι αναστολές συμβάσεων εργασίας
Βροχή οι αναστολές συμβάσεων εργασίας
Τι θα γίνει με το δώρο Πάσχα
Τι θα γίνει με το δώρο Πάσχα;
Αρέσει σε %d bloggers: