Νέο «αεράκι» φυσάει στην Renault…

Renault-WindΜπορεί κατά καιρούς να «πέφτανε» στα χέρια μας φωτογραφίες, που έδειχναν ένα μικρό Renault, στο μέγεθος του Twingo, το οποίο ήταν στην λογική των μοντέλων CC. Λογικό ήταν αμέσως να κυκλοφορήσουν οι φήμες, που έκαναν λόγο για την ανοικτή έκδοση του Twingo. Ωστόσο, η γαλλική, δείχνει ότι στην περίπτωση του Wind, ακολουθεί νέο «άνεμο» και όχι την πεπατημένη που εφαρμόζεται από τον ανταγωνισμό…

Πάντως, η αλήθεια είναι ότι αυτή η νέα πνοή, μπορεί να βασίζεται στο πάτωμα, τα μηχανικά μέρη αλλά και σε πολλά ακόμα στοιχεία του Twingo, όμως δεν παύει να αποτελεί ένα εντελώς ολοκαίνουριο μοντέλο, ένα μικρό coupe-roadster, το οποίο μάλιστα θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης, τον φετινό Μάρτιο, ενώ στην αγορά θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στο 2010.

Από πλευράς διαστάσεων ανήκει στην κατηγορία των mini, είναι διθέσιο και διαθέτει σκληρή οροφή που ανοίγει με ήλεκτρο-υδραυλικό μηχανισμό.

Renault-WindΜοιράζεται το ίδιο πάτωμα και τα ίδια μηχανικά μέρη με το Twingo, ωστόσο το μήκος του φθάνει τα 3.880 χιλιοστά, μακρύτερο κατά 230 χιλιοστά, σε σχέση με το Twingo. Η οροφή του είναι αναδιπλούμενη και περιστρέφεται κατά 180 μοίρες και βυθίζεται στον χώρο των αποσκευών. Όσο για τον χώρο των αποσκευών, έχει χωρητικότητα 270 λίτρα, νούμερο πάνω από τις προσδοκίες, αλλά και ανεξάρτητο από το αν η οροφή είναι ανοικτή ή κλειστή, γεγονός που δίνει μάλλον άλλο αέρα στο λιλιπούτειο cabrio. Η διαδικασία για το άνοιγμα ή το κλείσιμο της οροφής έχει διάρκεια 12 δευτερολέπτων και μας αφήνει αδιάφορους σχετικά με το αν είναι καλό νούμερο ή όχι. Περισσότερο κυριαρχούν σκέψεις σχετικά με τις αποσκευές που μπορούμε να χωρέσουμε στο πορτμπαγκάζ του.

Renault-WindΜιας και θα έχουμε την δυνατότητα να το «φορτώσουμε» πολύ, αυτό θα διαθέτει τον κινητήρα για να φανεί αντάξιο των προσδοκιών μας;

Μια τέτοια απάντηση θα μπορούσε να έρθει μόνο από την γαλλική φίρμα, η οποία ωστόσο κρατά κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με τους κινητήρες που θα εφοδιάζει το Wind…

Βέβαια πάντα κυκλοφορούν και οι φήμες, οι οποίες στην συγκεκριμένη περίπτωση λένε ότι το Wind θα κινείται με τον «άνεμο» του 1.2TCE κινητήρα με την απόδοση των 100 ίππων, αλλά και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοσης 133 ίππων, ενδιαφέρον…

Related Posts

Ο πιο καλός εργοδότης του κόσμου
Ο πιο καλός εργοδότης του κόσμου
Η VW στον χορό της απόσυρσης
Η VW στον χορό της απόσυρσης
Αύξηση των πωλήσεων της βλέπει η Renault
Αύξηση των πωλήσεων της βλέπει η Renault
Το top 10 στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Το top 10 στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Αρέσει σε %d bloggers: