Το σπορ υβριδικό από την Honda…

Honda_CR-ZΗ Honda αποκάλυψε στην έκθεση του Detroit το επόμενο υβριδικό μοντέλο παραγωγής, το οποίο ακούει στο κωδικό όνομα CR-Z. Όνομα που μάλλον μας θυμίζει το CR-X, με το οποίο η Honda 20 χρόνια πριν είχε κερδίσει τις καρδιές όλων τον νεαρών και «γκαζιάριδων» οδηγών. Για την ιστορία, αξίζει να θυμίσουμε ότι το CR-X ήταν το πρώτο μοντέλο με κινητήρα, που διέθετε σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων, ενώ είχε χωρητικότητα 1,6 λίτρων και απόδοση που άγγιζε τα 160 άλογα.

Honda_CR-ZΜε το CR-Z η Honda φανερώνει τις φιλοδοξίες της να συνεχίσει την παράδοση που είχε δημιουργήσει με το CR-X, θέλοντας να κερδίσει το νεανικό κοινό, που ναι μεν επιθυμεί ένα υβριδικό μοντέλο, αλλά απαιτεί και το κάτι παραπάνω στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης και συμπεριφοράς. Μάλιστα πηγή έμπνευσης για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του CR-Z, σύμφωνα με τους σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας, χρησιμοποιήθηκαν μοντέλα όπως το VW Scirocco, το mini cooper, αλλά και η Lotus Elise, γεγονός που φανερώνει τις προθέσεις τους να κατασκευάσουν το πιο διασκεδαστικό υβριδικό της αγοράς…

Honda_CR-ZΣτο εμπρός μέρος η εμφάνιση βασίζεται σε μία φιλοσοφία σφηνοειδούς σχεδίασης, με χαμηλή γραμμή καπό και μεγάλο πλάτος, ενώ στο πίσω μέρος την εικόνα ολοκληρώνει το διαιρούμενο παρμπρίζ και η αεροδυναμική, χαμηλή γραμμή της οροφής. Η πλατφόρμα μοιράζεται μερικά εξαρτήματα με το Insight, αλλά το μεταξόνιο και το μετατρόχιο, όπως και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι ειδικά επιλεγμένες για το νέο υβριδικό. Η διάταξη για το Ευρωπαϊκών προδιαγραφών μοντέλο θα είναι 2+2 θέσεων, ενώ θα χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε υβριδικό όχημα, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που συνδυάζεται με έναν 4-κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων.

Honda_CR-ZΗ συνολική απόδοση είναι οι 124 ίπποι και τα 174 Nm ροπής, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και τις εκπομπές CO2 στα 117 γρ./χιλιόμετρο. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 78 Nm και 14 ίππους, και τοποθετείται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων. Το CR-Z εφοδιάζεται με ένα 3-Mode Drive System που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης, μεταβάλλοντας την απόκριση του γκαζιού, του συστήματος διεύθυνσης, του ελέγχου κλιματισμού και του βαθμού υποστήριξης του υβριδικού συστήματος ΙΜΑ. Το CR-Z θα είναι το πρώτο Honda που θα χρησιμοποιήσει φώτα ημέρας, ενώ μάλιστα σε αποκλειστικότητα η Ευρωπαϊκή έκδοση του θα είναι εφοδιασμένη με αυτά (θα περιλαμβάνουν οκτώ λυχνίες LED).

Honda_CR-ZΤο CR-Z είναι ένα μοντέλο με το οποίο η Honda θέλει να δείξει ότι τα υβριδικά οχήματα δεν είναι απαραίτητο να αφήνουν στην άκρη την οδηγική απόλαυση, οπότε το μόνο που μένει είναι να το υποβάλλουμε σε δοκιμασία «στρηψίματος» για να διαπιστώσουμε τις χάρες του, υπομονή μέχρι την άνοιξη ή το καλοκαίρι λοιπόν…

Related Posts

Μεγάλη ανάκληση από Honda
Μεγάλη ανάκληση από Honda
10 αυτοκίνητα… πάθος για κάθε άντρα!!!
10 αυτοκίνητα… πάθος για κάθε άντρα!!!
Τα μοντέλα της Nissan στην Αυτοκίνηση 2017
Αρέσει σε %d bloggers: