Πονοκέφαλος η Tesla για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Πονοκέφαλος η Tesla για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες: Δύσκολος αντίπαλος η Tesla στην μάχη για την ηλεκτροκίνηση

Οι μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνειδητοποιούν ότι η αμερικανική Tesla θα αποδειχθεί, τελικά, πολύ πιο δύσκολος αντίπαλος στον «πόλεμο» για την επικράτηση στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αγόρασαν ένα Tesla και το έκαναν φύλλο και φτερό…

Το άγχος τους μάλιστα αποτυπώνεται από το γεγονός ότι μηχανικοί των μεγάλων γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αγόρασαν μυστικά αρκετά αυτοκίνητα Model 3 της Tesla, τα έκαναν «φύλλο και φτερό» για να μελετήσουν την τεχνολογία που κρύβει το νέο προηγμένο μοντέλο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ του γερμανικού οικονομικού περιοδικού WirtschaftsWoche.

Ο στόχος τους δεν ήταν να ανακαλύψουν μόνο τα τεχνολογικά μυστικά της Tesla, αλλά και να υπολογίσουν το κόστος των πρώτων υλών που απαιτούνται για την παραγωγή του Model 3, καθώς και το κόστος παραγωγής του.

Οι… “ανακαλύψεις” και τα ευρήματα τους προκάλεσαν έναν πολύ δυνατό πονοκέφαλο για 2 λόγους.
  • Πρώτον, είναι πολύ πιθανόν ότι το Model 3 προσφέρει στην Tesla εξαιρετικά περιθώρια κέρδους.
  • Δεύτερον, οι Γερμανοί μηχανικοί ανησυχούν ότι η Tesla έχει ανακαλύψει ένα νέο είδος μπαταρίας, που απαιτεί πολύ μικρότερη ποσότητα κοβαλτίου. Το κοβάλτιο είναι δυσεύρετο και ως εκ τούτου πολύ ακριβό.

Τα παραπάνω 2 στοιχεία σημαίνουν ότι η αν η Tesla καταφέρει να ξεπεράσει τα προβλήματα στην παραγωγή του Model 3, τότε θα έχει σημαντικά έσοδα τα επόμενα τρίμηνα και χρόνια.

Σκληρός αντίπαλος η Tesla για τις παραδοσιακές γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Παράλληλα, κατέληξαν και στο συμπέρασμα ότι η αμερικανική φίρμα είναι τεχνολογικά περισσότερο προηγμένη απ’ ό,τι νόμιζαν αρχικά οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Με άλλα λόγια, η Tesla θα αποδειχθεί σκληρός αντίπαλος για τις BMW, VW και Mercedes.

Μάλιστα, πολύ πιθανό είναι και το σενάριο η αμερικανική φίρμα του πρωτοπόρου Elon Musk να τους έχει ήδη ξεπεράσει και να μην το έχει ακόμα διαπιστώσει κανείς τους, ούτε καν και ο ίδιος ο Musk…

Τι φιλοδοξεί όμως η Tesla;

Η Tesla φιλοδοξεί να καταστήσει το Model 3 το πρώτο πραγματικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Η τιμή πώλησής του θα κυμαίνεται μεταξύ 35.000 δολαρίων (στις ΗΠΑ και υπολογίζοντας την κρατική επιδότηση) και 78.000 δολαρίων.

Η Tesla φιλοδοξεί το Model 3 να γίνει το πρώτο ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής

Ωστόσο, σύμφωνα με εκθέσεις που έχουν περιέλθει εις γνώσιν του WirtschaftsWoche, το κόστος των πρώτων υλών που απαιτούνται για την κατασκευή ενός Model 3 ανέρχεται στις 18.000 δολάρια.

Το κόστος παραγωγής υπολογίζεται σε επιπλέον 10.000 δολάρια.

«Αν καταφέρει η Tesla, όπως σχεδιάζει, να παράγει 10.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα, τότε το Model 3 θα αυξήσει κατά πολύ τα έσοδά της», λέει ένας μηχανικός παραγωγής, ο οποίος έχει εμπλακεί στις αναλύσεις και στις δοκιμές στις οποίες υπέβαλαν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες το Model 3.

Η όλη επιχείρηση ήταν μυστική, σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αγόρασαν τουλάχιστον 4 Model 3 στη λεγόμενη «γκρίζα» αγορά. Οι πωλητές ήταν πιθανότατα υπάλληλοι της Tesla, οι οποίοι είχαν το δικαίωμα να παραγγείλουν και να λάβουν το Model 3 νωρίτερα από το ευρύ κοινό. Η τιμή κάθε μεταχειρισμένου Model 3 υπολογίζεται από 100.000 έως 130.000 δολάρια.

Είναι η καινοτόμος Tesla απειλή για τις παραδοσιακές γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες;

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θεωρούν την Tesla τεράστια απειλή, τόσο λόγω της προηγμένης τεχνολογίας της όσο και λόγω της υψηλής δημοφιλίας του επικεφαλής της.

Πέρυσι, το Model X, το ακριβότερο μοντέλο της Tesla, πούλησε στη Γερμανία περισσότερα αυτοκίνητα από τις συμβατικές Mercedes-Benz S Class και τις BMW 7.

Οι γερμανικές φίρμες ετοιμάζουν αντεπίθεση στην αγορά των ηλεκτρικών μοντέλων

Όλες οι μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν αντεπίθεση στον τομέα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ωστόσο εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τις συνέπειες του σκανδάλου με την παραποίηση στοιχείων για τις εκπομπές αέριων ρύπων των αυτοκινήτων τους που κινούνται με πετρέλαιο.

Διαθέτει όμως η Tesla κρυφό Άσσο στο μανίκι;

Η απειλή θα είναι ακόμη μεγαλύτερη αν όντως έχει καταφέρει η Tesla να παραγάγει, μαζί με την Panasonic, μια νέα μπαταρία που χρησιμοποιείται στο Model X και περιέχει πολύ λιγότερο κοβάλτιο, μόλις 2,8%, έναντι του συνηθισμένου 8%.

Η Tesla είναι πιο προχωρημένη τεχνολογικά από ότι αρχικά νόμιζαν οι Γερμανοί… 

«Αν το κατάφεραν αυτό, τότε θα είναι τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την Tesla», επισημαίνει ο Σβεν Μπάουερ, επικεφαλής της BMZ, της μεγαλύτερης ανεξάρτητης γερμανικής εταιρείας κατασκευής μπαταριών.

Η Tesla επενδύει στην Ελλάδα!!!

Related Posts

Τα ταμπλό αυτοκινήτων στο μέλλον
Τα ταμπλό αυτοκινήτων στο μέλλον
Ο Θεός του μέλλοντος θα είναι robot
Ο Θεός του μέλλοντος θα είναι robot
Η αφηρημάδα στην οδήγηση από κινητά και sms
Η αφηρημάδα στην οδήγηση από κινητά και sms
Αυτόκινητα χωρίς οδηγό στην Μόσχα
Αυτόκινητα χωρίς οδηγό στην Μόσχα
Αρέσει σε %d bloggers: